Revija Centra za študij edukacijskih strategij

ISSN 2232-2647 (spletna izdaja); ISSN 1855-9719 (tiskana izdaja)
Pogostost izhajanja: 4 številke na leto
Vsebinsko področje: izobraževanje učiteljev, edukacijske vede
Založnik: Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani

Vol.6 | N°1 | Year 2016 (full pdf )

Contents

Editorial
Karmen Pižorn (pdf )


Focus

Assessment Orientations of State Primary EFL Teachers in Two Mediterranean Countries
Usmeritve državnih osnovnošolskih učiteljev angleščine kot tujega jezika na področju preverjanja/ocenjevanja v dveh mediteranskih državah
Dina Tsagari (pdf )

Diagnostic Tests in Czech for Pupils with a First Language Different from the Language of Schooling
Diagnostični testi na Češkem za učence, katerih prvi jezik ni enak jeziku šolanja
Kateřina Vodičková and Yvona Kostelecká (pdf )

Learners between Childhood and Adulthood: Assessing Writing Competences of Teens Learning French as a Foreign Language
Učenci med otroštvom in odraslostjo: ocenjevanje pisnih zmožnosti najstnikov, ki se učijo francoščine kot tujega jezika
Meta Lah (pdf )


Varia

Art Appreciation for Developing Communication Skills among Preschool Children
Likovna apreciacija v funkciji razvijanja komunikacijskih sposobnosti predšolskih otrok
Matjaž Duh (pdf )

Between Teaching and Research: Challenges of the Academic Profession in Croatia
Med poučevanjem in raziskovanjem: izzivi akademskega poklica na Hrvaškem
Marko Turk and Jasminka Ledić (pdf )


Reviews

Rich, S. (Ed.) (2014). International Perspectives on Teaching English to Young Learners. Houndmills: Palgrave Macmillian.
Barbara Lesničar (pdf )

sl/cepsj.txt · Zadnja sprememba: 12:11 30.03.2016 objava psjstr01
Sled: sl